Anmälan är nu öppen för säsongens 3:e organiserade bortaresa! Och nu ska vi ta en ny seger mot laget från Övik – både på isen och läktaren! Vi har 135 platser på vår resa och åker du med oss är du alltid garanterad biljett på bortastå så skynda anmäl dig! tikare.se/resor
Timrå Hej är vår tveklöst mest klassiska låt, sprungen ur en stolt och stark läktarkultur som har verkat över generationer!
Under årens lopp har det spelats lite diverse Timrålåtar innan nedsläpp, TIK Power, I varje andetag, Vi heter Timrå IK osv, men ingen av dessa är i närheten av Timrå Hej som vår rätta Hymn. Om det nu ändå finns något som helst tvivel på detta så betänk att vår största spelare genom historien sjunger en vers! Så, slut på ”diskussion”.
Som alla andra hymner blir också Timrå Hej vad man gör den till – med det menar vi att vi verkligen uppmanar ALLA att sjunga med allt vad ni kan, och glöm inte att visa er fina halsduk samtidigt!
Nu börjar arbetet inför kommande säsong på allvar. Ett viktigt mål blir att ytterligare öka medlemsantalet och stärka både föreningen och ekonomin. Bli medlem i Supporterklubben här: https://tikare.se/bli-medlem/
Timrå IK Supporterklubb vill stötta laget ALLT vad vi kan och därmed vill vi självklart kunna åka så många som det bara går på våra bortaresor. Allt stöd på läktaren bidrar och är viktigt!
Precis som allt annat har bussresor blivit markant dyrare det senaste året och vi har försökt att pressa ner priserna för resorna allt vad som går. Vi går inte plus på våra resor, tvärtom, och på grund av detta har vi en skral resekassa.
Vi är därför väldigt tacksamma om ni gör något (eller flera) av följande:
50 biljetter till bortastå (för alla som inte åker med oss) släpps 13/3 kl 13.00 på https://ohk.ebiljett.nu/
Vi återkommer med info om biljetter till bortastå för kommande matcher. Observera att alla som åker på våra resor redan har bokade biljetter (som betalas på bussen)